Kontrola Jakości

Spis treści
Kontrola Jakości
Polityka Jakości
Certyfikaty
ISO 9001: 2015-10
Nagrody i wyróżnienia
Wszystkie strony

POLITYKA JAKOŚCI

„ Dla nas najważniejsze jest dobro Pacjenta…”

Celem działań LOMA Laboratorium Medycznego Sp. z o. o. jest uzyskanie wiarygodnego wyniku badania laboratoryjnego.


Politykę jakości realizujemy poprzez:

  • stałe doskonalenie jakości naszych usług w zgodzie z najnowszymi osiągnięciami w diagnostyce laboratoryjnej, zgodnie z wymaganiami klienta, wymaganiami prawnymi oraz innymi;
  • świadczenie usług przez fachowy personel, stale podnoszący swoje kwalifikacje;
  • korzystanie z najwyższej klasy sprzętu;
  • prowadzenie kontroli jakości wewnątrz i zewnątrzlaboratoryjnej;
  • zwiększanie dostępności usług laboratoryjnych poprzeć tworzenie nowych punktów pobrań;
  • monitorowanie satysfakcji Pacjentów i Kontrahentów;
  • dbałość o bezpieczeństwo i dobre warunki pracy;
  • dobór wysokiej klasy dostawców;
  • zarządzanie ryzykiem w sposób zaplanowany i systematyczny;
  • ciągłe doskonalenie realizowanych procesów.

Zarząd, jak i pracownicy laboratorium dołożą wszelkich starań, aby realizować powyższe założenia.


Sylwia Gernand
Prezes Zarządu LOMA Laboratorium Medycznego Sp. z o. o.

30.01.2019 r.

 



 

Odwiedziło nas

Dzisiaj109
Wczoraj201
Wizyt w miesiącu4388
Łącznie wizyt385770