Kontrola Jakości

Spis treści
Kontrola Jakości
Polityka Jakości
Certyfikaty
ISO 9001: 2015-10
Nagrody i wyróżnienia
Wszystkie strony

Kontrola Jakości

W Laboratorium medycznym LOMA prowadzona jest kontrola jakości badań nadzorowana przez diagnostów laboratoryjnych:

  • Codzienna kontrola wewnątrzlaboratoryjna - obejmuje  wszystkie  badania  wykonywane w  laboratorium.  Wyniki  kontroli  są   udokumentowane.
  • Okresowa kontrola międzylaboratoryjna

W ramach kontroli międzylaboratoryjnej Laboratorium bierze udział w Krajowym Programie Kontroli Jakości prowadzonym przez Centralny Ośrodek Badań Jakości w Diagnostyce Laboratoryjnej z siedzibą w Łodzi oraz Krajowym  Programie  Zewnętrznej  Oceny  Jakości Laboratoriów Immunologii Transfuzjologicznej prowadzonej  przez DIAHEM oraz w sprawdzianach Labquality prowadzonych w ramach Kolegium Medycyny Laboratoryjnej w Polsce.


POLITYKA JAKOŚCI

„ Dla nas najważniejsze jest dobro Pacjenta…”

Celem działań LOMA Laboratorium Medycznego Sp. z o. o. jest uzyskanie wiarygodnego wyniku badania laboratoryjnego.


Politykę jakości realizujemy poprzez:

  • stałe doskonalenie jakości naszych usług w zgodzie z najnowszymi osiągnięciami w diagnostyce laboratoryjnej, zgodnie z wymaganiami klienta, wymaganiami prawnymi oraz innymi;
  • świadczenie usług przez fachowy personel, stale podnoszący swoje kwalifikacje;
  • korzystanie z najwyższej klasy sprzętu;
  • prowadzenie kontroli jakości wewnątrz i zewnątrzlaboratoryjnej;
  • zwiększanie dostępności usług laboratoryjnych poprzeć tworzenie nowych punktów pobrań;
  • monitorowanie satysfakcji Pacjentów i Kontrahentów;
  • dbałość o bezpieczeństwo i dobre warunki pracy;
  • dobór wysokiej klasy dostawców;
  • zarządzanie ryzykiem w sposób zaplanowany i systematyczny;
  • ciągłe doskonalenie realizowanych procesów.

Zarząd, jak i pracownicy laboratorium dołożą wszelkich starań, aby realizować powyższe założenia.


Sylwia Gernand
Prezes Zarządu LOMA Laboratorium Medycznego Sp. z o. o.

30.01.2019 r.

 


CERTYFIKATY

Zaświadczenia uczestnictwa w w Powszechnym Programie Sprawdzianów Międzylaboratoryjnych organizowanym przez:

  • Centralny Ośrodek Badań Jakości w Diagnostyce Laboratoryjnej w Łodzi,
  • Instytut Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie,
  • Labqauality. Labqauality posiada certyfikat ISO 9002,
  • DiaHem Diagnostic Products,
  • Certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001: 2015-10.

Diagnostyka Laboratoryjna

Cytologia

Serologia transfuzjologiczna

Mikrobiologia

 

 


LOMA Laboratorium Medyczne Sp. z o.o.

Certyfikat systemu zarządzania jakością

ISO 9001: 2015-10

W zakresie medycznej diagnostyki laboratoryjnej obejmującej badania w zakresie: analityki ogólnej, hematologii i hemostazy, immunologii, biochemii, serologii transfuzjologicznej, bakteriologii, cytologii ginekologicznej. Jest to potwierdzenie jakości i rzetelnej pracy jaką cały personel wkłada w polepszenie funkcjonowania laboratorium pod względem organizacyjnym i merytorycznym. Cieszymy się, że możemy podzielić się z Państwem tą informacją.

 

 


 

23. 02. 2015

Szanowni Kontrahenci

Laboratorium Medyczne LOMA  otrzymało podziękowanie z okazji 25-lecia polskiej transformacji, w uznaniu za aktywne propagowanie idei i ducha przedsiębiorczości w środowisku lokalnym oraz zaangażowanie i wkład w rozwój polskiej gospodarki.


07. 02. 2012

Szanowni Kontrahenci

Laboratorium Medyczne LOMA sp. z o.o. w Opolu uzyskało nominacje w konkursie Firma Roku 2010 w kategorii "INWESTYCJA" organizowanego przez Izbę Gospodarczą "Śląsk", Fundację Rozwoju Śląska oraz Wspierania Inicjatyw Lokalnych.
Firma nominowana za inwestycję polegająca na powstaniu nowoczesnego, wieloprofilowego medycznego laboratorium diagnostycznego.


31. 05. 2012

Szanowni Kontrahenci

Jest nam niezmiernie miło pochwalić się prestiżowym wyróżnieniem, otrzymanym w ramach 10 lecia SAMORZĄDU DIAGNOSTÓW LABORATORYJNYCH KIDL.

Wyróżnienie zostało osiągnięte dzięki prężnie rozwijającej się firmie, która stawia na jakość świadczonych usług, profesjonalną obsługę pacjenta, oraz na zespół wspaniałych wykwalifikowanych pracowników i specjalistów.

Celem działań LOMA Laboratorium Medycznego Sp. z o. o. jest uzyskanie wiarygodnego wyniku badania laboratoryjnego.

Politykę jakości realizujemy poprzez:

· stałe doskonalenie jakości naszych usług w zgodzie z najnowszymi osiągnięciami w diagnostyce laboratoryjnej, zgodnie z wymaganiami klienta, wymaganiami prawnymi oraz innymi;

· świadczenie usług przez fachowy personel, stale podnoszący swoje kwalifikacje;

· korzystanie z najwyższej klasy sprzętu;

· prowadzenie kontroli jakości wewnątrz i zewnątrzlaboratoryjnej;

· zwiększanie dostępności usług laboratoryjnych poprzeć tworzenie nowych punktów pobrań;

· monitorowanie satysfakcji Pacjentów i Kontrahentów;

· dbałość o bezpieczeństwo i dobre warunki pracy;

· dobór wysokiej klasy dostawców;

· zarządzanie ryzykiem w sposób zaplanowany i systematyczny;

· ciągłe doskonalenie realizowanych procesów.

Zarząd, jak i pracownicy laboratorium dołożą wszelkich starań, aby realizować powyższe założenia.

 

Sylwia Gernand
Prezes Zarządu LOMA Laboratorium Medycznego Sp. z o. o.

30.01.2019 r.

 

Odwiedziło nas

Dzisiaj212
Wczoraj197
Wizyt w miesiącu409
Łącznie wizyt415536