Każdy Pacjent ma prawo do złożenia reklamacji, jeżeli jest niezadowolony z usług naszego Laboratorium. Reklamacja może być złożona:
Skargi i wnioski mogą być zgłaszane do :
Biura Rzecznika Praw Pacjenta- w zakresie nieprzestrzegania praw Pacjenta.
Rzecznik Praw Pacjenta - Bartłomiej Łukasz Chmielowiec,
ul. Młynarska 46, 01-171 Warszawa, tel. 22 532 82 50, fax. 22 532 82 30,
Ogólnopolska bezpłatna infolinia: 800 190 590 (pn. - pt. w godz. 8.00 - 20.00),
e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
ODDZIAŁY NFZ:
Opolski Oddział NFZ
Sekcja Skarg i Wniosków oraz Monitorowania List Oczekujących
tel. 77 40 20 182, infolinia 77 194-88, tel./faks 77 40 20 101 (sekretariat)
e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Śląski oddział NFZ
Bezpośrednio w siedzibie oddziału Śląskiego OW NFZ, ul. Kossutha 13 w Katowicach lub delegaturach (Bielsko-Biała, Częstochowa, Rybnik, Piekary Śląskie) w poniedziałki, środy, czwartki i piątki w godzinach od 08.00 do 16.00.
W każdy wtorek skargi i wnioski można składać w godzinach od 8.00 do 18.00 w siedzibie Śląskiego OW NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13 oraz w delegaturach oddziału.
NUMER TELEFONU DO DZIAŁU SKARG I WNIOSKÓW ŚLĄSKIEGO OW NFZ-
32 735 05 45
Skargi - Urząd Ochrony Danych Osobowych - w zakresie naruszenia przepisów ochrony danych osobowych:
ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa, tel. 606-950-000
e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
www.uodo.gov.pl